En god og rask rutine for påminnelser er viktig for å unngå press på likviditeten, samt å redusere risikoen for at en kunde blir en dårlig betaler. Selv et selskap med en god faktureringsrutine kan velge å la Collectia håndtere hele kravprosessen fra påminnelse og utover.
Det finnes mange fordeler, som tredjepartseffekt, raskere og automatiserte rutiner for påminnelser samt neste trinn i kravprosessen.
Med Collectias inkassotjeneste får du betalt fra kundene dine i tide og henter inn flere penger. Samtidig frigjøres ressurser som er bedre brukt til å drive og utvikle selskapet ditt. Hvis kunden din overskrider betalingsfristen for en faktura, sender vi profesjonelle inkassokrav via brev, SMS og e-post. Hvis kunden fortsatt ikke betaler, kan din ubetalte faktura automatisk gå til vår inkassoprosess.
På Collectia tror vi ikke at alle kundene dine er like. Vi tror heller ikke at alle kundene skal kreves på samme måte. I tradisjonell kravhåndtering blir ofte den mest kundevennlige rutinen brukt også for andre kunder, noe som fører til unødvendige lange og manuelle tiltak.
I vår purring- og inkassotjeneste kan vi tilpasse tiltakene etter dine ulike kundegrupper, slik at hver kunde kreves på den mest effektive måten du mener er mulig, samtidig som vi ikke trenger å forstyrre deg med unødvendige spørsmål.
Fyll inn informasjonen din nedenfor, så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig.
Du kan også ringe oss på hverdager mellom kl. 08:00 og 16:00.
Du kan også sende en e-post direkte til post@collectiagroup.no.
Ønsker du å se saken din eller snakke med oss angående brevet ditt, vennligst gå til hjelpesiden vår.
Collectia AS | Organisasjonsnummer : 916 624 727
2023 Collectia