Skip to main content

Collectia – spesialister på treningsbransjen

Vi utfører kundeservice for over 200 treningssenterkunder i Norge som for eksempel Family Sports Club og 3T. Vi vet at det er stor rotasjon i medlemsbasen hos et treningssenter og at kundeopplevelse i forbindelse med innkreving kan påvirke de medlemmene som er på vei ut. Vi vet at med personlig og proaktiv medlemsservice, oppnår vi høyest mulig løsningsgrad og fornøyde medlemmer.

Ta vare på dine sene betalere i dag → Bli kunde

Collectia - Fitness - Treningsindustrien - Inkasso

Personlig kundeservice

Treningssenterbransjen har behov for menneskelige ressurser for å beholde flest mulig medlemmer. Collectias saksbehandlerteam har både tid og mulighet til personlig kommunikasjon med de medlemmene som ikke får betalt. Vi møter mennesket med forståelse og søker løsninger som får kunden tilbake på trening så fort som mulig. Disse viktige møtene mellom mennesker kan ikke automatiseres eller erstattes med kunstig intelligens.

Innsyn, kompetanse og integrasjon med alle kjente medlemssystem

 Våre saksbehandlere jobber med de fleste medlemssystemer på markedet. Vi er vant til å jobbe med en innsynsløsning der vi kan logge inn i deres medlemssystem og hjelpe kunden. På denne måten kan Collectia gi like gode svar som om kunden kontakter treningssenteret selv, og rette opp alle eventuelle misforståelser. Slik er vi en verdiskapende ressurs for treningssenteret og vi kan yte god kundeservice ovenfor medlemmene vi er i kontakt med. Vi kan også gi råd og anbefalinger til nødvendige tiltak for å rydde og styrke medlemsbasen.

  • Studio Jobbsprek
  • Fitness24Seven Logo
  • Functional Fitness Group
  • Family Sports Club Logo
  • Aktiv Trening
  • BRP Systems
  • 3T Logo

Våre kunder sier

  • For oss er det essensielt å ha en partner som aktivt bidrar med ekstraordinær kundeservice…

    Family Sports Club skal være Norges beste på kundeopplevelser. Vi skal levere gode treningsopplevelser, og vi skal tilby helse- og behandlingstjenester når det er nødvendig. For oss er det essensielt å ha en partner som aktivt bidrar med ekstraordinær kundeservice for de medlemmene som ikke har fått betalt, og som kan påvirke medlemsfrafall positivt.

    Collectia har i en årrekke jobbet med de treningssenterkjedene som er gode på dette, og kan vise til strålende resultater i forhold til medlemstilfredshet og svært høy løsningsgrad.

    Trygve Hagen, CEO hos Family Sports Club

    Family Sports Club
  • Vi merker tydelig at Collectia kjenner vår bransje og våre kunder…

    Collectia føles som en naturlig del av vår medlemsservice. I løpende dialog, hvor det er høyt under taket, jobber vi sammen for å kontinuerlig forbedre kundeopplevelsen til våre medlemmer. De skal tilbys gode betalingsvilkår, og hos medlemmer hvor vi opplever manglende betaling, må vi løse situasjonen sammen samtidig som vi sikrer at kunden er fornøyd. Collectia hjelper oss også med å håndtere våre hundretusener av autogiro-kunder. En krevende og omstendelig oppgave som nå er hos dem, noe som gir oss mer tid i hverdagen.

    Vårt samarbeid med Collectia skaper en bedre kontantstrøm og flere fornøyde kunder som velger å bli hos oss i lengre tid.

    Linda Adehög, CEO & Marketing Director hos Nordic Wellness

    Nordic Wellness Logo
  • Jeg er virkelig overrasket over hvor «enkel og grei» det hele er…

    Jeg er virkelig overrasket over hvor «enkel og grei» det hele er, spesielt fordi nye saker automatisk lastes opp direkte fra systemet vårt. Samtidig er det enkelt å holde oversikt over sakene og legge til informasjon. Det beste av alt er at vi får pengene våre tilbake uten å måtte bruke verdifull tid på purringer, og det er viktig som selvstendig næringsdrivende.

    Takk for en god oppstart.

    Partner, Anette Kaare Hvidtfeldt

    Christian Mysen grøn baggrund NY
  • Collectia var et naturlig for F24S…

    Collectia var et naturlig valg for F24S i Norge og Sverige på grunn av deres nære samarbeid med vår systemleverandør BRP Systems og unike erfaring med treningssenterbransjen i Skandinavia over mange år. Det gir oss trygghet på at våre medlemmer får en god service og vi får hurtig tilbake utestående.

    Jenny Eriksson, Fitness24Seven AS

    Fitness24Seven og Collectia Inkasso
  • De ansatte i Collectia har lang erfaring…

    De ansatte i Collectia har lang erfaring med treningssenterbransjen, og deres unike tilnærmingsmåte til våre medlemmer sørger for høy medlemstilfredshet og svært høy løsningsgrad. Det er viktig for oss å være trygg på at de medlemmene som har utestående får en personlig og god oppfølging, slik at vi ikke risikerer oppsigelser.

    Tove J. Kristiansen, 3T

    3t as

    Få en partner som inndriver dine ubetalte regninger på en effektiv og intelligent måte.
    Ta vare på dine dårlige betalere allerede i dag.

    Gode og effektive betalingsprosesser

    Full integrasjon mot ditt medlemssystem er en selvfølge og gir enestående muligheter til å bistå i driften og forbedre rutinene. Vi kan bistå med bare purre og inkassotjenester eller ta oss av hele betalingsprosessen for deg ved å tilby medlemmet en rekke betalingsmetoder som AvtaleGiro, eFaktura og mobilbetaling, eller ved å følge opp medlemmet på vegne av treningssenteret dersom betalingen uteblir.

    Ved å bruke en partner som har innsikt i hele verdikjeden i betalingsprosessen, får både du og medlemmet kun én leverandør å forholde dere til når det kommer til betaling av medlemsavgifter.

    Kom i gang

    Kontakt oss i dag for å utforske hvordan vi kan hjelpe deg med å innhente dine utestående fakturaer.

    Vennligst kontakt Lars Skogvold, Fitness-eksperten i Collectia, på ls@collectiagroup.no, eller fyll ut kontaktskjemaet nedenfor, og vi vil ta kontakt med deg innen én arbeidsdag.